Strategie
“Success is 20% skills and 80% strategy. You might know how to succeed, but more importantly, what’s your plan to succeed?” - Jim Rohn
Analiza SWOT
Pentru o mai buna structurare a companiei tale si a directiei inspre care aceasta ar trebui sa se indrepte, aplicam modelul Analizei SWOT prin care definim punctele tari, slabiciunile, oportunitatile si amenintarile brandului tau.
Analiza Competitiei
Unul dintre cei mai importanti pasi in dezvoltarea unui concept de brand si produs este analiza celorlalti competitori existenti pe piata. In acest mod vei putea gasi diverse similitudini intre produsele voastre, precum si puncte tari si slabe. De asemenea, analiza competitiei te va ajuta sa iti construiesti o strategie de succes care va aduce plus valoare fata de oferta deja existenta.
Viziune, valori, brand
Respectul fata de client, atentia la detalii si livrarea la timp pot fi cateva dintre valorile brandului tau. O viziune mai ecologica, prin folosirea de materiale biodegradabile, environment friendly, sau produse in Romania, ar putea defini un alt competitor din piata. Fiecare dintre aceste alegeri te face diferit si mai potrivit pentru publicul tinta cu care rezonezi.
Diferentiere, Unique Selling Proposition
Pentru a te putea diferentia de concurenta, trebuie sa conferi plus-valoare produselor pe care le livrezi, fie ca e vorba de obiecte, prestari servicii, sau software. Promisiunea ta unica de vanzare este acel imbold care ii va determina pe clienti sa te aleaga pe tine in detrimentul celorlalti.
Manual de identitate vizuala
Pentru garantarea succesului este nevoie de prezenta unui set de reguli despre logo-ul companiei tale si permisiunea folosirii acestuia in diferite locuri si pe diferite culori si materiale. Nu vrei sa te astepti la surprize ori de cate ori participi la vreun eveniment, sau lansezi un produs nou.
Structurarea informatiilor
Sunt multe lucruri de avut in vedere cand te decizi sa te promovezi. E important sa te gandesti la strategii diferite, pentru fiecare mediu in parte.
Directia de promovare
Odata ce te-ai decis asupra unui mediu (ex. online), va trebui sa ai in vedere dezvoltarea de obiective SMART (Specific, Measurable, Attainable, Relevant and Timely) si implementarea acestora.
Stabilirea bugetului
Surprize te pot asteapta la orice colt, de aceea trebuie sa iti definesti foarte bine bugetul de la bun inceput. Orice serviciu in plus se va adauga la costul final, dar este posibil sa nu ai nevoie chiar de fiecare cheltuiala ca sa ajungi la un rezultat multumitor.
A/B testing, reiteratii
Prioritatile clientilor tai sunt diferite si se vor schimba in timp, de aceea e bine sa testezi mai multe idei si sa investesti mai multe resurse in cea care se va dovedi castigatoare.
SEO, SEM, Ads, advertoriale, e-mail marketing
Folosirea diferitor unelte poate influenta rezultatul final, iar decizia asupra utilizarii lor se va lua in functie de nevoile companiei tale.